- Optimizacija konverzije, dokler ne prideš na stopnjo konverzije s katero si zadovoljen/a.
- Praznovanje in preveri, koliko si povečal/a obisk in konverzijo na spletni strani.
- Načrtovanje naslednjih korakov: določi nadaljnje taktike in strategije.
TEDEN 4
- Analiza konverzije in optimizacija posameznih elementov (en element naenkrat!):
- naslov,
- klici k akciji,
- vsebina,
- cena,
- ponudba,
- bonusi…
- Izboljšanje ali dodajanje novih funkcij: dodatne funkcije, kot so klepet v živo (npr. www.tawk.to), stran razdelek za vprašanja in odgovore ali blog, za povečanje interakcije.
- Pridobivanje obiskovalcev na spletni strani:
- aktivacija/oživljanje mailing liste – kampanja dobrodošlice, kampanie za lijake
- objave na družabnih omrežjih, blogu
- sodelovanja
- online dogodek (javljanje v živo, webinar, delavnica…)
- integracija tvojega sistema v partnerski sistem
- organizacija summita…
TEDEN 3
- Če lijakov še nimaš – načrtovanje in priprava lijakov za spletno stran
- Optimizacija lijakov: najbolj smiselna pot za idealno strank (dodamo upsell, downsell, enkratno ponudbo, bump ponudbo…)
- Začetek objavljanja novih vsebin: objavi prvo vsebino iz tvojega vsebinskega koledarja in pripravi kampanio za e-mail listo.
TEDEN 2
- Udeleži se Zoom srečanje za vprašanja in odgovore v živo in/ali poglej posnetek
- Optimizacija ponudbe in cene: poglej, ali je ponudba optimalna za tvoje idealne stranke in jo po potrebi posodobi.
- Optimizacija obstoječih vsebin: preglej in posodobi obstoječe strani in objave z uporabo ciljnih ključnih besed, dodaj klice k akciji, odstrani nepotrebna besedila, dodaj več čustev, primerov, zgodb, garancijo (če jo imaš)…
- Optimizacija magnetično privlačnega naslova za ponudbo (za pomoč, poglej video: Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost).
- A/B testiranje, če je možno in imaš veliko obiskovalcev.
TEDEN 1
- Pridruži se skupnosti na WhatsApp
- Udeleži se treninga v živo in/ali poglej posnetek
- Zapiši top 3: vire, ovire, “Hooke” in kako jih lahko še pospešiš (vire, “Hooke) oz. izboljšaš (ovire).
- Tehnična analiza in izboljšave spletne strani: preverite hitrost nalaganja strani (uporabiš lahko PageSpeed Insights), mobilno odzivnost in druge elemente za pozitivno uporabniško izkušnjo in delovanje nakupnega procesa (npr. testno naročilo, rezervacijo za posvet, prijavo na novice).
- Nastavi parametre za spremljanje konverzije in na koledar dodaj, kdaj jih pogledaš spremeniš.
- Zabeleži trenutno stanje: obiskanost spletne strani in konverzijo pomembnih strani.
- SEO revizija: preveri obstoječe SEO nastavitve, vključno s strukturo URL-jev, meta opisi in uporabo ključnih besed (Kako prave izbrati ključne besede – tukaj).
- Izdelava in optimizacija vsebinske strategije: načrtuj vsebine, ki ciljajo na izbrane ključne besede in rešujejo potrebe ciljne publike (za blog, družabna omrežja, e-novice).