Mesečni pospeševalnik
Podvoji število strank na spletni strani
Kje bi bil/a danes, če bi lansko leto podvojil/a število strank na svoji spletni strani?
Veš, kaj je spletna stran za večino podjenikov/c? Okrasek branda, nekaj kar pač morajo imeti, spletna vizitka… in ne orodje za pridobivanje novih strank.
In morda se tudi ti najdeš v taki zgodbi: imaš spletno stran, ampak ne prinaša rezultatov, ki si jih želiš. Večino tvoje energije nameniš pisanju besedil za družabna omrežja, spletno stran, iskanju grafik, iskanju načinov, kako do več strank… namesto, da bi se lahko popolnoma posvetil/a tvojemu najpomembnejšemu delu.
Ampak, ni še vse izgubljeno! ↓
To se lahko spremeni že zdaj! Na sporedu je namreč: Mesečni pospeševalnik: Podvoji število strank na spletni strani – to je mesečni program, kjer gremo čez vse korake, kako lahko izboljšaš svojo spletno stran, dobiš akcijski plan, da vse to enostavno in v normalnem tempu tudi implementiraš.
Predstavljaj si, da si kot Ema, ki s svojim unikatnim nakitom želela osvojiti svet. Ali kot Peter, ki svojo strast do trajnostnega vrtnarjenja želi deliti z večjo skupnostjo in jo preoblikovati iz hobija v posel.
Oba sta se znašla na razpotju – kaj zdaj?
Ema se odloči, da se bo fokusirala na spletno stran in jo izpilila, da ji bo vsak mesec prinašala nove stranke, postavila lijake, vsebino, načrtovala pot stranke, ponudbo, ki se ji ne bo mogoče upreti… potem pa bo le še skrbela za večjo prepoznavnost in obiskanost spletne strani.
Peter pa se je odločil, da bo svoj trenutni blog, ki ga je pisal za hobi, preoblikoval v spletno stran, kjer bo preko spletnih tečajev učil o trajnostnem vrtnarjenju in gradil skupnost podobno mislečih.
Kaj je skupno obema? Piljenje spletne strani, tako da bo postala njun asistent in prodajalec in bo obema osvobodila čas za delo s strankami in grajenje prepoznavnosti.
Si tudi ti pripravljen/a za pospešek?
In, da spletno stran spremeniš v:
✓ asistena, da ti ne bo potrebno odgovarjati na vsako novo sporočilo, ročno pošiljati informacije o tvojih storitvah/izdelkih, ponudbe… kar pomeni več časa zate in takoj dostopne informacije za potencialne stranke;
✓ prodajalca, ki bo prepoznal potencialno stranko, ji ponudil najbolj primerno ponudbo in jo vodil vse do nakupa oz. želene akcije in to brez tvojega dela, kar pomeni… avtomatsko pridobivanje strank;
✓ osvoboditelja čas, ki bo opravil nalogo asistenta in prodajalca, kar tebi prinese veliko prostega časa, da lahko ta čas posvetiš delu na poslu ali pa zase, svoje bližnje;
✓ graditelja prepoznavnosti, ki bo pripomogel, da bo tvoj posel prepoznan tudi na Googlu, družabnih omrežjih, drugih portalih, kjer se nahajajo tvoje idealne stranke, kar pomeni več obiskovalcev na tvoji spletni strani;
✓ pomočnika za grajenje skupnosti, kjer se bodo na enem mesti zbirali podobno misleči (tvoje idealne stranke), tako da ti stopiš pred novo občinstvo, kar pomeni, da lahko narediš ogromen vpliv tudi na tiste, ki še nikoli niso slišali zate in jih iz hladnih skeptikov, spremeniš v vroče navdušence;
✓ “go-to” točko za vse, ki imajo problem, ki ga ti rešuješ, kar pomeni, da bo tvoj brand in spletna stran prva misel za tvoje idealne stranke in tudi priporočilo za njihove bližnje, znance… zate pa to pomeni brezplačen priporočilni sistem = več obiskovalcev in strank.
Kaj vse dobiš?
✓ Intenzivni trening (pribl. 3 ure), kjer gremo globoko v tematiko spletne strani in s tabo delim vse potrebne informacije, kako jo lahko preoblikuješ, da bo več strank.
✓ Navodila za implementacijo, kako implementirati posamezni kos, katere aplikacije, vtičnike lahko uporabiš, da ti ne bo treba iskati in zapravljati časa z iskanjem navodil.
✓ Akcijski plan oz. časovnico, ki te pelje do cilja – tedenski seznam nalog, ti bo dal jasni usmeritev, česa se lotiti najprej in kaj je naslednji korak.
✓ Posnetek Zoom srečanja z vprašanji in odgovori, kjer lahko postaviš vprašanje ali ga pošlješ vnaprej, če se srečanje ne moreš udeležiti v živo.
✓ NAGRADA za dosežen cilj: za uspešno dosežen/presežen cilj (torej zaključen mesečni program ali/in podvojeno št. strank na spletni strani) ti podarim še dodaten pospešek in zgodbo o tvojem uspehu delim na svojih družabnih omrežjih in mailing listi – vključno s kratkim opisom in linkom na tvojo spletno stran (kar pomeni, da stopiš pred nove oči, potencialne nove stranke → več obiskov na spletni strani…).